5. elokuuta 2017

Arvostelu: RCMA No Color Powder




It-cosmetics tuotteiden lisäksi tilasin hiljattain Beautylish.com:sta myös RCMA No Color Powder:n. Kyseessä on siis väritön irtokasvopuuteri. Irtopuuterin pakkauksen koko on n. 88ml, eli pakkaus on kohtalaisen suuri. Pakkaus ei kuitenkaan ole irtopuuterille kovinkaan kätevä, puuteri pitää kaataa purkistaan jollekkin alustalle ennen kuin sitä voi käyttää.

Itse puuteri on erittäin hienojakoista ja ehkä sen ansiosta sillä on helppo sotkea pöydät ja esim. vaatteet. Olen yrittänyt käyttää puuteria usealla eri tavalla. Olen yrittänyt käyttää "bake" tekniikkaa, eli olen käyttänyt paljon puuteria ja jättänyt sen esim. silmien alle muutamaksi minuutiksi ja sitten sivellyt sen pois. Olen myös käyttänyt mahdollisimman vähän puuteria kasvoillani. Puuteri kuitenkin jättää aina valkoisen värin kasvojen pinnalle, ja iho näyttää todella kuivalle. "Bake"- tekniikan kanssa silmänaluset jäävät täysin valkoisiksi ja kummallisen näköisiksi. En oikein tiedä miten vielä voisin kokeilla kyseistä tuotetta, mutta en ole kuitenkaan vielä valmis antamaan tai myymään sitä pois.


Alla voit nähdä hieman kuvia itse puuterista. Ensimmäisessä kuvassa olen kaatanut puuteria hieman kädelleni. Toisessa kuvassa olen yrittänyt levittää sitä ja kolmannessa kuvassa olen siveltimellä pyyhkinyt sitä mahdollisimman paljon pois. Kolmannessakin kuvassa, kuvasta voi nähdä kuinka valkoiseksi puuteri jättää ihon. Kun puuteria levitetään iholle meikkivoiteen ja peiteaineen jälkeen, puuteri tarttuu tietenkin vielä pahemmin ihoon. En ihan ymmärrä miksi tuotetta sanotaan värittömäksi, ainakaan omalla ihollani tuote ei todellakaan ole väritön.




Toistaiseksi siis tuote on itselleni ollut aika kova pettymys. Olen kuullut tuotteesta pelkästään hyvää, joten olin kovin innoissani saadessani sen käsiini. Tulen kuitenkin jatkamaan kokeiluja sen kanssa ja ilmoittelen, jos saan sen vielä toimimaan kuten ajattelin sen toimivan.

Puuterin hinta beautylish.com: 12 dollaria eli n. 10e

- Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti