2. elokuuta 2017

Back to Mac Tampere

Kuvahaun tulos haulle mac cosmetics logo

Haluan tehdä lyhyen kirjoituksen aiheesta Back to Mac (tai Back 2 Mac). Olen kerännyt Macin tyhjiä pakkauksia useamman vuoden ajan ja minulle oli kertynyt niitä peräti 14. Veinkin siis 12 tyhjää pakkausta Tampereen Mac:n pisteeseen. Näistä tyhjistä pakkauksista sain itselleni kaksi ilmaista huulipunaa. Tulen tekemään ensi viikolla kirjoituksia Mac huulipunista, joten kerron silloin mitkä huulipunat valitsin.

Ennen kuin vein pakkaukset Tampereelle, halusin tarkistaa, että pakkauksia voi varmasti palauttaa myyntipisteisiin. Jos olen oikein ymmärtänyt, Mac lopetti (ainakin Suomessa) pakkausten vastaanottamisen viime vuoden puolella, mutta pian sen jälkeen perui päätöksen ja pakkauksia alettiin taas ottamaan vastaan. Kysyinkin Stockmannilta ennen Tampereelle menoani, että voihan pakkauksia palauttaa Tampereelle, sain kysymykseeni myöntävän vastauksen

Kysäisin Stockmannilta myös, että mihin pisteisiin pakkauksia voi palauttaa ja minulle vastattiin, että Tampereen lisäksi pakkauksia voi palauttaa myös Helsinkiin ja Turkuun.

Back to Mac toimii siis edelleen ja minun täytyi ainoastaan laittaa allekirjoitukseni paperiin, johon myyjä laittoi ylös montako huulipunaa olin saanut.

Back to Mac on asiakkaan näkökulmasta erittäin kätevä konsepti ja toivon, että kyseinen "kampanja" ei lopu ihan heti.

- Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti