6. syyskuuta 2017

Hyvät lukijat: Mitkä ovat mielestänne hyviä tuotteita arvontaan?

Blogini aloitin virallisesti 31.7 tänä kesänä ja olen toistaiseksi ollut tosi tyytyväinen siihen, kuinka paljon vierailijoita blogini on saanut. Tarkoitus on jatkaa blogin suhteen samoin kuin tähänkin asti, eli arvosteluja, uutisia ja tuote-esittelyjä. Muutamia muitakin juttuja on suunnitteilla. Haluaisin esimerkiksi kertoa tuotteiden tilaamisesta eri sivustoilta ja haluan pitää arvontoja säännöllisin väliajoin. Haluan myös kehittää blogini kuvia ja sisältöä muutenkin laadukkaammaksi.

Haluaisin kysyä sinulta, lukijani: Mitkä ovat mielestäsi hyviä tuotteita arvontaan?

Ensimmäisen arvonnan haluan järjestää tässä kuussa. Toistaiseksi olen ideoinut seuraavaa: Arvonnoilla voisi olla jokin teema, kuten esimerkiksi kasvomeikit, silmämeikit, huulet, kulmat ym. Mitä mieltä olet tästä?

Pitäisikö arvonnassa mielestäsi olla usea tuote vai vain yksi, ehkä hieman laadukkaampi tuote?

Haluaisin tietää lukijoideni mielipiteitä asiaan.

Jos sinulla on mielipiteitä esittämiini kysymyksiin, kommentoi tähän kirjoitukseen tai lähetä minulle sähköpostia osoitteeseen: kosmetiikansuurkuluttaja@gmail.com

Minulle saa laittaa viestiä myös muiden asioiden suhteen :) pyrin vastaamaan kaikkiin minulle tulleisiin kommentteihin ja viesteihin.

Voisin kirjoitella tästä aiheesta vielä uudelleen ennen ensimmäistä arvontaa.

Kiitos vastauksistasi jo etukäteen!

- Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti