24. syyskuuta 2017

Benefit Dandelion poskipuna




Tänään kerron hieman Benefitin Dandelion poskipunasta. Tämä poskipuna on tarttunut mukaan niin kauon sitten, että en edes muista mistä olen sen mukaani napannut. Ulkomailta kuitenkin, koska Benefitin kosmetiikkaa ei voi ostaa suomesta


Pakkaus on vanhanmallinen Benefitin boxi- pakkaus. Nykyään puuterin kansi on kiinni pohjassa ja kannessa on peili.


Dandelion poskipunan sävy on kaunis haalea vaaleanpunainen. Sävy sopii hyvin ainakin omalle vaalealle iholleni. Dandelion on yksi Benefitin ensimmäisistä poskipunista ja nykyään heillä on sävyjä myös tummemmille ihonsävyille.

Olen miettinyt, että minun pitäisi ehkä laittaa tämä poskipuna jo roskiin, koska minulla on ollut se jo useita vuosia, en kuitenkaan ole raskinut heittää sitä pois, koska se on niin kaunis. Puuterimaiset tuotteet säilyvät myös kohtalaisen hyvin.

Dandelion mini blush asos.com: 12,50 (täysikokoisena ei ehkä Suomeen pysty tällä hetkellä tilaamaan)

- Laura

2 kommenttia:

  1. Sävy on kyllä tosi kaunis ja toi sopii vaalealle iholle varmasti hurjan hyvin :) Multakin löytyy joitain tosi vanhoja puuterisia meikkituotteita, joista en oo raaskinut vielä luopua, mutta kuten sanoit - ne säilyy yllättävänkin hyvin! Kosmetiikasta kyllä muutenkin aika hyvin huomaa milloin tuote on mennyt vanhaksi enkä mä ainakaan noudata orjallisesti niitä pakkauksissa olevia merkintöjä säilyvyyden suhteen :)

    VastaaPoista
  2. Tuo on kyllä totta :) Puuterit vaikuttaa säilyvän todella hyvin. Muista tuotteista huomaa milloin ovat jo liian vanhoja. Ei todellakaan kannata niitä merkintöjä seurata kauhean tarkasti! Olen huomannut että esim. luomiväripaletit pitäisi usein käyttää 12 kuukaudessa, itselläni se ei ainakaan ole mahdollista.. Ei varmaan monella muullakaan.

    - Laura

    VastaaPoista